سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از کفاره گناهان بزرگ ، فریاد خواه را به فریاد رسیدن است ، و غمگین را آسایش بخشیدن . [نهج البلاغه]

همصحبت

 
 
دلتنگی....(پنج شنبه 90 آذر 17 ساعت 9:43 عصر )

خدا بگذره از سر تقصیرات همه.....میدونم که گناه کردم اشتباه کردم..وقتی از خودم و خیلی چیزها مطمئن نبودم باید جلوی خودم رو میگرفتم اما نشد...اونقدر که روحش برام آشنا بود..اونقدر که حس میکردم همه نگفته هام رو هم میدونه......
واقعا مث نسیم بود...نسیم....
حالا اشک و گریه شده همدم تنهایی های من...اه و حسرت و افسوس.....
نسیم رفت..حالا همه پنجره ها رو هم بسته..که باید بسته میشد که او پاک تر از این بود که بی جهت بماند....
چقدر امشب دلتنگم....کاش میشد که نسیم...لحظه ای پنجره ای باز کند....







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:7  بازدید

مجموع بازدیدها: 42673  بازدید


» لینک دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «